Friday, August 20, 2010

kasehan lol sama gue punya roomate ;p


disebab an tadew sapew yg mangon rini..make kami 1bilik ta sahor..ish3..aku lupe nak set alarm aa..sory 2 jang, mat, zen, daus n diri aku sdiri..hak3..sebex aa rini ary cuty..so xdew akai byx sgt energy..tpi pe0t aku nih da bdenyut da nih..huuu...
n rini pew tah mmpi aku..aku mangon jew direct g andy..cm ta logix jew aw..air cej0x pown aku ase suam2 kuku kambing jew.. :p pergghh..konon da ensem aa pgi nih...wakakaka..ta saba ku mnunngu ini petang aw...KENAPE???
ngeee..aku mao kaler ambot aa..myb v some highlight...waaaah!!skati jew..poli nih ley uat per jew kat aku...ak an pengarah at cni...hak3..jrv meeeh...idop kne semat..toy ta??tpi aku tarax tao aa nk uat yg cmne..takot t ta ssuai nan muke aku..silap2 da cm siamang jew aw..nyway...just tggu jew keyh ma new kaler hair..( tah pew aa yg jadi ) hik3..
k lar..rni nie jew kowwt yg oag nk ctew..ase nantox kmbali mcubet kakiku utk ke katil smule..wawawa...jan lupe aa kat fb n ms aw..search 昭雄單 keyh??

No comments:

Post a Comment