Wednesday, August 18, 2010

berbuke v kueh sudeeeh...

petang tadi aku,fifa dds n several kwn2 dye g stadium kangar...ade bazar ramadan aa...byx aa gak...tp tato asl..bau mknan kat ctu ta besh aa..tadew mood cgt nak beli.. (tp beli gak =p)huu..tp okey aa drpd mknan kat cafe poli nih...cam pew jew...da aa ta cdap..mahal lax uw..

hak3...da aa rini ari yang aku paling tadew mood nak berbuke..nape??hak3..rini class pown just technical&audio visual jewp...smpai skunx still kenyang g doe...tu yang tine berbuke nih pown aku ley slambe on9 g...
mlm nih lom tentu g aku nak g traweh aa..ade assignment..yg lecturer aku nih pon ta pena2 bgi assignment byx tpi rini mmpi pew tah dye dox bgi smpi btimbun..duyaii..da aa typography nyew drawing kne ceap an gak..

btw..sox kne g ospital..coz ade appoinment v ma doctor..so..sox class tayah g aa...huahuahua...conox...urm...k aa...nak mandy n cmayang dulu keyh all..sayunx koag...moaaahxxzz... :))

No comments:

Post a Comment